Social Media Brand Készlet

Social Media Brand Készlet

Rosta Veronika Life Coach és családpedagógus számára

Vera kiváló szakember, hosszú évek tapasztalata áll mögötte kisgyermekgondozóként és családpedagógusként. Az elmúlt időszakban ismét tovább képzete magát és új palettával színesítette tudását Life Coachként. A kérése az volt, hogy tervezzek egy kifejezetten a közösségi média platformokon megjelenő arculatot. Szeretném megosztani veled azokat a lépéseket, amik a Social Media Brand Készlet kialakításának folyamatait előkészítették.

Megismerés

Ahhoz, hogy felépítsek Vera számára egy szuper brandet, fontos volt, hogy kívül-belül megismerjem Őt, a vállalkozását, a céljait, és az álmait. A projekt első lépéseként összeállítottam egy személyre szóló branding kérdőívet. Ez a lépés alapozta meg a későbbi tervezést, hogy a Social Media Brand Készlet valóban tükrözze Verát és és az átadni kívánt üzenetét.

Kutatás és elemzés

A következő lépésben alapos kutatást végeztem, elemeztem a versenytársakat és feltérképeztem azokat a posztokat, amelyek a legjobban működnek a szakmában. A harmadik lépésben Verával együtt megvizsgáltuk a célközönséget és különböző perszónákat állítottunk fel annak érdekében, hogy pontosan megértsük, kik azok, akiknek Vera leginkább segíthet, milyen szükségleteik, problémáik és vágyaik vannak. Ez a lépés segített abban, hogy a Brand Készlet minden eleme pontosan illeszkedjen az igényekhez és elvárásokhoz.

perszónák

Kreatív Tervezés

A felmérés és kutatás után nekiláttam a tervezésnek. Az elképzelései alapján elkészítettem a logót, annak változatait, megkerestem a megfelelő betűtípusokat, kialakítottam a színpalettát, az ikonokat és a illusztratív elemeket is.

Vera a kisgyermekes anyák és a tinédzserek segítésére specializálódott, ezért a célközönsége igényeit igyekeztünk összehangolni az ő varázslatos és sokszínű személyiségével. Így végül egy 8 színből álló palettát alkottunk, mely pasztell árnyalataival lágy és barátságos környezetet teremt. Ezek a színek nem csupán a képekbe varázsolnak harmóniát, hanem hordozzák magukban azt az energiát is, amit Vera megoszt velünk. Kiválasztottunk 3 fő színt a logó számára. A posztok két-három árnyalatra fókuszálnak egyszerre, hogy a képfolyam összhangban legyen, de mégis friss és változatos maradjon. 

A szivárvány és a szív motívum nem csak logóként szolgálnak, hanem mély értékeket hordoznak Vera számára. Ezek a jelképek sokszínűséget, szépséget, kapcsolatokat, nehézségek átélése utáni örömöt és reményt, új kezdetet, játékot és védelmet sugároznak, melyben a szív biztonságra talál. Ezek együttesen kifejezik a coaching folyamat szépségét és sokszínűségét.

Rosta Veronika-Social media Brand Készlet

Milyen előnyei vannak egy Social Media Brand Készletnek?

Az, hogy nincs weboldalad, még nem jelenti azt, hogy az online jelenléted ne lehetne erős és hatékony. Egy Social Media Készlet, – mint amit Vera számára létrehoztunk – számos előnyt kínál.

1.


Online láthatóság növelése

Segít abban, hogy Vera online jelenléte kitűnjön a közösségi médiában. Ezáltal könnyebben elérheti a célközönségét és növelheti a láthatóságát az online térben.

2.


Egyedi identitás kialakítása

Minden vállalkozásnak megvan a saját története és személyisége. Az arculati készlet segít az egyedi és felismerhető vizuális identitás kialakításában. Színek, tipográfiák és ikonok kombinációjával egy olyan arculatot hozhatsz létre, amely azonnal összekapcsolja a vállalokozásodat a követőkkel.

3.


Konzisztencia a különböző platformokon

A Social Media Brand Készlet egységesített megjelenést biztosít minden platformon. Legyen szó Facebookról, Instagramról, vagy épp a weboldaladról, a konzisztens arculat erős és megbízható brandképet sugároz.

4.


Bizalom és professzionális megjelenés

Az ismétlődő és összehangolt arculat kialakítása nem csak esztétikailag vonzó, hanem növeli a követők bizalmát is. Az azonosító elemek és színek alkalmazása megerősíti, hogy a követőid a megfelelő helyen járnak, és megtalálták azt, amit keresnek. Egyedivé teszi és kiemeli vállalkozásodat a digitális zajból, megbízhatóságot és profizmust sugall.

5.


Rugalmasság és üzenet

A színek és ikonok jelentései mélyebb rétegekre mutathatnak és érzelmeket keltve kötnek össze a célcsoporttal. Bár az arculati készlet egy egységes irányvonalat ad, ugyanakkor rugalmasságot is biztosít. Kreatív posztok és tartalmak létrehozására ad lehetőséget, miközben megőrzi az arculati egységet.

6.


Időt takarít meg

Nem kell minden poszthoz és grafikához új dizájnt tervezni. Az előre elkészített elemek egyszerűsítik a tartalomgyártási folyamatot, így te időt, energiát (és ezáltal pénzt is) takaríthatsz meg.

A Te márkád, a Te történeted

A Social Media Brand Készlet nem csak egy eszköz a dizájnhoz. Ez a te történeted vizuális leképezése, ami mélyebben összekapcsol a követőiddel. Az egyedi színek, tipográfiák és ikonok együttesen egy kifejező és emlékezetes brandképet alkotnak. Ha Te is erre vágysz, ne hagyd ki ezt a lehetőséget. Varázsoljunk egyedi identitást a Te vállalkozásodhoz is! 

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek, oszd meg másokkal is!

Facebook
Keresés

Juhász-Nyárádi Anikó vagyok, brand designer

Kis- és középvállalkozások számára készítek egyedi arculatot, logót, social media designt és weboldalakat. Ha Te is szívesen dolgoznál velem, kérj ajánlatot!

Juhász-Nyárádi Anikó vagyok, brand designer

Kis- és középvállalkozások számára készítek egyedi arculatot, logót, social media designt és weboldalakat. Ha Te is szívesen dolgoznál velem, kérj ajánlatot!