FELADAT
Rosta Veronika life coach és családpedagógus számára készítettem egy kifejezetten a közösségi média jelenléthez igazított arculatot vagyis egy “Social Media Brand készletetet”.
Vera a kisgyermekes anyák és a tinédzserek segítésére specializálódott, ezért a célközönsége igényeit igyekeztünk összehangolni az ő varázslatos és sokszínű személyiségével.
Kérések, célok
- Vera számára egy 8 színből álló palettát alkottunk, mely pasztell árnyalataival lágy és barátságos környezetet teremt. Ezek a színek nem csupán a képekbe varázsolnak harmóniát, hanem hordozzák magukban azt az energiát is, amit Vera megoszt velünk. Kiválasztottunk 3 fő színt a logó számára. A posztok két-három árnyalatra fókuszálnak egyszerre, hogy a képfolyam összhangban legyen, de mégis friss és változatos maradjon.
- A szivárvány és a szív motívum nem csak logóként szolgálnak, hanem mély értékeket hordoznak Vera számára. Ezek a jelképek sokszínűséget, szépséget, kapcsolatokat, nehézségek átélése utáni örömöt és reményt, új kezdetet, játékot és védelmet sugároznak, melyben a szív biztonságra talál. Ezek együttesen kifejezik a coaching folyamat szépségét és sokszínűségét.
- Bár Verának nincs hivatalos weboldala, az összehangolt arculat és a kreatív posztok segítenek abban, hogy mindenki megismerje az ő egyedülálló személyiségét és a szolgáltatásait. A Social Media Brand Készlet éppen olyan színes és egyedi, mint Ő maga.