FELADAT
Egy vállalkozásnál vagy rebranding esetében általában a logó és az arculat kialakításával kezdődik a folyamat, majd a Brand Guideline (arculati kézikönyv) létrehozásával folytatódik. Ezúttal azonban fordítva történt: egy már meglévő logóhoz és két karakteres színhez kellett egy egységes és koherens arculati rendszert megterveznem.
Kérések, célok
- Fontos volt, hogy a már létező elemeket összehangoljam és megerősítsem, hogy továbbra is erőteljesen tükrözzék a márka identitását, miközben friss és modern megjelenést hozzak létre az ingatlaniroda számára.
- A Brand Guideline rendkívül fontos eszköz egy vállalkozás számára. Segít meghatározni és egységesíteni az arculatot, így lehetővé teszi, hogy összehangolt üzenetet közvetítsünk a célközönség felé.
- Ez a "dokumentum" tartalmazza a márka alapelveit, a logó használati szabályait, a színpalettát, a betűtípusokat, valamint egyéb más vizuális elemeket, amelyeket az kommunikáció során egy vállakozásnak használnia kell. Ezek az irányelvek és szabályok biztosítják, hogy minden üzenet és anyag egységesen jelenjen meg, médiumtól fügetlenül.