FELADAT
Csököly-Ritzl Andrea integratív pszichoterapeutaként és pszichodráma vezetőként már sok éve kíséri klienseit az önismereti útjukon. Elérkezettnek látta az időt, hogy szakmai személyes brandje is profi megjelenést kapjon.
Tervezés
- Az új arculat célja, hogy közelebb hozza klienseihez a terápiás folyamatot. A természet színei – főként a barna és a zöld– , valamint növényi és absztrakt motívumok hivatottak kifejezni azt a nyitottságot és dinamizmust, amelyet a terápiás kapcsolatban kínál.
- Andinak különösen fontos volt a fa motívuma, amely számára a kiteljesedett felnőtt személyiség jelképe. A logó aszimmetrikus, mozgásban van, mégis stabil. Ez a pszichológiai utak egyediségét és személyre szabott természetét szimbolizálja. Az organikus vonalak és a természetes formák az emberi érzelmek és élmények összetettségére és szépségére emlékeztetnek. Barátságos és befogadó érzést kelt, dinamikus, természetes és nagyvonalú.
- Mivel ez kifejezetten egy digitális arculat, így az egységes megjelenésnek megfelelően készült több Social Media sablonkészlet ismely tartalmazza az Instagramon és a Facebookon való megjelenéshez szükséges elemeket (poszt sablonok, highlight borítók, sztorik stb...). A sablonok jól strukturáltak és Canvában könnyen szerkeszthetőek, ami lehetővé teszi, hogy Andi a jövőben gyorsabban és egyszerűbben készítsen professzionális megjelenésű tartalmakat.
- A weboldal célja, hogy a látogatók megismerhessék Andi szakmai hátterét, elhivatottságát, és könnyedén tájékozódjanak terápiás módszereiről, a pszichodráma és érzelemszabályozó csoportokról. Minden elem gondosan megtervezett, hogy a felhasználók számára egyszerű és kényelmes legyen, akár mobilon, akár asztali gépen böngésznek. Az oldalhoz hírlevél is tartozik, így az érdeklődők könnyen feliratkozhatnak, hogy értesüljenek a legújabb csoportokról.