FELADAT
Egy vállalkozásnál vagy rebranding esetében általában a logó és az arculat kialakításával kezdődik a folyamat, majd a Brand Guideline létrehozásával folytatódik. Ezúttal azonban fordítva történt: egy már meglévő logóhoz és két karakteres színhez kellett egy egységes és koherens arculati rendszert megterveznem.
Kérések, célok
- Egy - már meglévő - logóra épülő arculat tevezése volt a feladatom, melynek elemei következetesen használhatóak a közösségi médiában.
- Az eredeti logó lila-arany. Timi szerette volna ezt a színvilágot megtartani, így e köré építettem fel az arculatot. Kérésének megfelelően geometrikus formákkal goldoztam, kerültem a hullámos és gömbölyded alakzatokat.
- Az eredeti logó két színből áll, viszont sok esetben vagy az arany, vagy a lila nem látszódott megfelelően a különböző színű háttereken, így készítettem belőle egyszínű és reszponzív változatokat is. (A hosszúkás forma mellett négyzetes alakú és csupán ikonként használható változatot is.)
- Timinek már volt egy Wix-es oldala, ami ugyan jól működött, de felhasználói szempontból kevésbé volt átlátható. Ezt már az új arculatnak megfelelő elemekből építettem fel. Egységesítettem a betűtípusokat és a betűhasználatot, átdolgoztam az oldal struktúráját, előrébb hoztam és kiemeltem azokat a tartalmakat, amik felhasználói szempontból fontosabbak.